هوندا S660 یک رودستر مفهومی
 

Honda S660 Concept mini roadster

اما در رودستر S660 همه جیز به گونه ای دیگر به نظر می‌رسد. ما هنوز از جزئیات این خودرو چیز زیادی نمی‌دانیم اما گزارش‌ها از وجود یک موتور بسیار کوچک 660 سی سی سه سیلندر بنزینی توربو در کنار یک موتور الکتریکی EV- STER حکایت دارند. احتمال هم دارد که این موتور در وسط و جلوی چرخهای عقب نصب شود اما قطعی نیست. این خودروی رودستر با انتقال نیرو به چرخهای عقب می‌تواند لذت رانندگی و پویایی قابل توجهی را به همراه داشته باشد. استفاده از فیبر کربن و نمایشگرهای دیجیتالی مدرن و ابزارهای لمسی متعدد، ترکیبی آینده‌نگرانه و البته کمی رویایی در کابین خلق کرده اند.

Honda S660 Concept mini roadster interior

 

آخرین خودروی روباز هوندا S2000 بود که تولید آن در سال 2009 به پایان رسید و اکنون این شرکت جای خالی چنین خودروهایی را در میان محصولات خود به شدت احساس می‌کند.

Honda S660 Concept mini roadsterHonda S660 Concept mini roadsterHonda S660 Concept mini roadsterHonda S660 Concept mini roadster


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 240
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 782
بازدید ماه : 12969
بازدید کل : 462683
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2